Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enigma² zei:ik beschik over webruimte waar ik een forum heb geinstalleerdn nl PHPBB 2.0. Ik heb echter veel last van spam (posts+users).
Hoe kan ik dit oplossen? ik heb even rondgeneusd op internet, maar veel kaas heb ik er niet van gegeten
killgore zei:installeer phpbb3 en klik vlak na installatie in zelfde scherm op de convert tab.
killgore zei:lees de readme's.
Enigma² zei:die zijn er niet
Enigma² zei:die zijn er niet
).
.
.
. Maar aangezien ik voorlopig geen enkel forum meer beheer zal dat nog wel ff duren (tenzij jullie mij geld ervoor geven ofzo).