Garmir
Legacy Member
We hebben deze periode een schetsboekje moeten bijhouden voor een les op school. De bedoeling was er iedere dag eentje in te tekenen en op het einde van de periode het af te geven. Dat van die iedere dag schetsen is niet echt zo gelukt.
In elk geval hier zijn de schetsen:
Part 1.
In elk geval hier zijn de schetsen:
Part 1.





