Tandvlees
Legacy Member
Hoi,
volgende week moet ik een toelatingsproef afleggen om Communicatie Multimedia design (KHLim, Genk) te kunnen volgen.
De proef bestaat uit enkele testjes en een creatieve proef. De proef houdt in dat je je eigen op een creatieve manier voorstelt en dus heb ik geopteerd voor een website te maken.
Het is ontworpen in photoshop en Illustrator, en gemaakt met dreamweaver.
Ik heb vroeger me occasioneel bezig gehouden met webdesign en ontwerp, maar bekritiseer erop los.
http://users.pandora.be/tand/tnT-portfolio
volgende week moet ik een toelatingsproef afleggen om Communicatie Multimedia design (KHLim, Genk) te kunnen volgen.
De proef bestaat uit enkele testjes en een creatieve proef. De proef houdt in dat je je eigen op een creatieve manier voorstelt en dus heb ik geopteerd voor een website te maken.
Het is ontworpen in photoshop en Illustrator, en gemaakt met dreamweaver.
Ik heb vroeger me occasioneel bezig gehouden met webdesign en ontwerp, maar bekritiseer erop los.
http://users.pandora.be/tand/tnT-portfolio

