Archief - SEARCH: Websites uitbetaling via PayPal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

timzorg

Legacy Member
Hallo iedereen,

Ik heb net een PayPal-account aangemaakt met alle juiste gegevens.
Ik heb gehoord dat je geld kan verdienen door het bekijken van ads of het registreren op andere sites.

Na wat opzoekingswerk heb ik gezien dat dit volledig legaal blijkt te zijn.

Weet iemand zo'n goede betrouwbare service aub?

Merci :)

gille

Legacy Member
Bestaat niet denk ik :p ik snap niet hoe mensen hun tijd willen verdoen door zo'n sites eerlijk gezegd. Soit, toch één tip. Doe uw research... de kans dat je opgelicht wordt is 999999999 op de 10000000000...

timzorg

Legacy Member
KushReNaDa zei:
Bestaat niet denk ik :p ik snap niet hoe mensen hun tijd willen verdoen door zo'n sites eerlijk gezegd. Soit, toch één tip. Doe uw research... de kans dat je opgelicht wordt is 999999999 op de 10000000000...

Mja dat wel ... daarom vraag ik hier een zo'n service ;)

Frado2005

Legacy Member
da bestaat, en dat verdient een paar euro op ne maand... Als ge u daar mee wilt bezig houden. En als je al op zo'n manieren geld wilt verdienen , amai:D desperate?(stond onlangs op Algemeen btw)

timzorg

Legacy Member
frado2005 zei:
da bestaat, en dat verdient een paar euro op ne maand... Als ge u daar mee wilt bezig houden. En als je al op zo'n manieren geld wilt verdienen , amai:D desperate?(stond onlangs op Algemeen btw)

Ja ok dan :p Ik zou het 10min per dag doen. Dan heb ik wat geld op mijn PayPal rekening waarmee ik iets op ebay kan kopen ofzo.

Maarja je hebt gelijk ;)

timzorg

Legacy Member
Ik ga dan beter ads op mijn website zetten. Ik heb nog een tamelijk populaire website dus ik hoop dat het daarmee lukt ...

Ik zal een account maken op Bidvertiser.com, maar heb een vraagje daarover: wat is het minimumbedrag dat Bidvertiser uitbetaalt?
Ik zie het niet direct op hun website staan ...

Kent iemand anders nog zo'n service zoals Bidvertiser? Google Ads, kan je daar ook geld mee verdienen? Of is dat enkel beter voor je positie in de Google ranking?

Smokyke

Legacy Member
bidvertiser is 10 dollar, maar het zijn 'bedriegers' vind ik. Hun systeem werkt wel goed etc maar is soms down. En als je dan aan je 10dollar zit betalen ze soms niet uit. Ik ben ook opzoek naar iets anders buiten bidvertiser en adsense. Publisher van yahoo leek me wel wat maar geraak nooit binnen.

n00bslayer

Legacy Member
AdBrite, Burstmedia, CPXinteractive & Vibrant Media zijn mooie Adsense alternatieven als je een paar populaire websites bezit.

gille

Legacy Member
WidgetBucks, betaalt via Paypal... Al elke maand toch een leuk sommetje gekregen van hun :D redelijk nieuw, maar iedere maand was de betaling in orde (keer $400, keer $700 en nu $200; als uw websites in één van de categorien zit die ze aanbieden, zeker proberen... Hoge CTR bij mij gehad :))

Accordis

Legacy Member
Ik gebruik nu AdBrite maar het gebeurt veel dat er gewoon staat: Advertise on this site
Dan worden er geen advertenties weergegeven -> geen inkomsten

Ik twijfel om naar Publisher van Yahoo over te stappen, net als Smokyke.

Heeft iemand ervaring met Yahoo? (registreren ze elke klik, want Bidvertiser en AdBrite registreerden maar 1/3 van de kliks of zelfs minder :s)

:)

Smokyke

Legacy Member
i-affiliate is ook niet slecht.

Heeft iemand al ervaring met yahoo publisher?

-fusi0n-

Legacy Member
Als ge eens wat research op Google zou doen, daar kan je echt ALLES vinden ivm met affiliate marketing. Er zijn zelfs speciale forums voor, daar zullen ze je beter kunnen helpen dan hier..

edit: http://www.affiliateforum.nl/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan