Lunake
Legacy Member
hoi,
ik heb de 'grafische gids' doorgenomen ma ik ken er tbh niets van =p
dus riskeer ik het maar op het posten van een thread.
ik zou gewoon een simpel proggie willen waarmee ik 2 foto's kan samenvoegen, waar ge bv makkelijk die kunt laten overvloeien in elkaar met wat effect ofzo..
photoshop is geen optie want ksnap er nix van..
of is dit de makkelijkste weg?
dient gewoon voor foto vn mij & vriendin te maken voor op msn en dergelijke..
dank bij voorbaat.
ik heb de 'grafische gids' doorgenomen ma ik ken er tbh niets van =p
dus riskeer ik het maar op het posten van een thread.
ik zou gewoon een simpel proggie willen waarmee ik 2 foto's kan samenvoegen, waar ge bv makkelijk die kunt laten overvloeien in elkaar met wat effect ofzo..
photoshop is geen optie want ksnap er nix van..
of is dit de makkelijkste weg?
dient gewoon voor foto vn mij & vriendin te maken voor op msn en dergelijke..
dank bij voorbaat.
