Vantham
Legacy Member
ik zoek voor mijn ouders een compacte digicam voor max. 300 euro (liefst incl tasje en geheugenkaart).
ik ken er wel een beetje van, maar wat ik vooral zoek is gebruiksvriendelijkheid omdat ze niet superhandig zijn met van die dingen. ikzelf heb een sony cybershot W50 en ben er heel content van, maar vraag me af of de W110/120/150 niet beter zijn heden ten dage ?
sommige raden de cybershots aan, sommige af. zijn er andere alternatieven (fujitsu, panasonic, canon, ...) ??
graag uw feedback / ervaringen.
't is vrij dringend daar ik ten laatste morgenavond wens te bestellen bij digicamshop.be omdat die snel leveren (dus liefst een toesel voorstellen dat ze op voorraad hebben).
ik zou voor een cybershot kiezen, maar de geheugenkaarten zijn meestel niet op stock daarvoor dus verkies ik eerder een toestel met SD geheugenkaart.
alvast bedankt voor de hulp.
ik ken er wel een beetje van, maar wat ik vooral zoek is gebruiksvriendelijkheid omdat ze niet superhandig zijn met van die dingen. ikzelf heb een sony cybershot W50 en ben er heel content van, maar vraag me af of de W110/120/150 niet beter zijn heden ten dage ?
sommige raden de cybershots aan, sommige af. zijn er andere alternatieven (fujitsu, panasonic, canon, ...) ??
graag uw feedback / ervaringen.
't is vrij dringend daar ik ten laatste morgenavond wens te bestellen bij digicamshop.be omdat die snel leveren (dus liefst een toesel voorstellen dat ze op voorraad hebben).
ik zou voor een cybershot kiezen, maar de geheugenkaarten zijn meestel niet op stock daarvoor dus verkies ik eerder een toestel met SD geheugenkaart.
alvast bedankt voor de hulp.
maar over compacte camera's ken ik niets srry