Wilms Designs
Legacy Member
hey,
ik vroeg mij af of iemand hier een hoge resolutie foto
heeft van de boerentoren met de "poëziespreuken"?
Op google vind ik namelijk geen high res. foto's ervan.
richtlijn: http://www.lanoye.be/images/boerentoren view.jpg
,dank u bij voorbaat
ik vroeg mij af of iemand hier een hoge resolutie foto
heeft van de boerentoren met de "poëziespreuken"?
Op google vind ik namelijk geen high res. foto's ervan.
richtlijn: http://www.lanoye.be/images/boerentoren view.jpg
,dank u bij voorbaat

