Archief - REQ: simpele logo's vectorieel omzetten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dr. Cosmo

Legacy Member
Hey

Ik heb dus enkele logo's (van sponsors van onze sportclub), mor die zijn ingescand (en dus geen goede kwaliteit).
Ik zou graag hebben dat deze logo's vectorieel worden omgezet (illustrator?) zodat ik ze zou kunnen gebruiken op mijn nieuwe website.
Ik heb de originele logo's reeds gevraagd en de sponsors, maar deze sturen hun logo in mindere kwaliteit op :s

De lettertypes heb ik reeds (PM me als je ze nodig hebt). Ik kan jullie hier jammerlijk genoeg geen geld voor geven, maar ik denk dat jullie (professionals :baard: ) hier weinig tijd voor nodig zullen hebben.


Ik zou jullie heel dankbaar zijn !!!

De logo's:

Logo 1

Logo 2

DONE* Logo 3 *DONE

PM me maar voor meer uitleg


Heeeeeel vriendelijke groeten

drcosmo

Edit: Het 3e "logo" heb ik zelf geprobeerd om te zetten en het is gelukt (het was alleen maar tekst :p , de andere kan ik zelf niet doen :unsure: )

blaZe

Legacy Member
geen geld hebben voor ons "professionals" en dat terwijl het logo's zijn van uw SPONSORS ? (jeweetwel, mensen die jouw club op een of andere manier steunen - vaak financieel in ruil voor een logo op uw affiche/website)

dus ergens snap ik iets niet.

btw
-logo1 is een reklame affiche en geen logo
-logo2 is een amateur probeersel dat imho nooit een vectorieel logo kan worden

zoals op de website:

"AC Zele overleeft niet alleen door evenementen of wedstrijden te organiseren, maar het voornaamste zijn onze sponsors die in ruil voor heel wat reclame een bepaalde geldsom investeren in onze club. Hier vind u al enkele sponsors terug van de club:"

ziezo, ik kruip terug onder me steen.

Respawn

Legacy Member
1) da reclame afficheke kan je nu toch zelf overtrekken in Illustrator?
(titel desnoods overtrekken en voor de rest een courier achtig iets gebruiken)

2) wtf... iets woodtexture achtig met een bevel en embossed lettertype d'erop een logo noemen... :sad:
(je kan het eventueel gewoon zelf overdoen in Photoshop met die bevel en emboss toestanden, wood texture d'erachter steken ,cirkelke op andere laag ook voorzien van dezelfde texture, daarna ook bevel effectje op steken...in hogere resolutie)

3) awelja, da's in orde...

mogelijkheid: contacteer terug de sponsors en zeg dat je met zo'n logo'tjes niks bent, en dat ze ze in beter quality moeten afleveren..
of zoek es naar iemand die reeds iets heeft gemaakt voor de sponsers, en vraag hun logo in hogere kwaliteit...

en qua kwaliteit.. 't is voor ne website.. de "logo"s zijn toch duidelijk genoeg lijkt me voor scherm....

Dr. Cosmo

Legacy Member
thread mag gesloten worden, tis al gedaan.

(Bedankt voor de goede commentaar?)


tnx
Cosmo
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan