Archief - REQ: Logo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goety0206

Legacy Member
Op school starten we met een minionderneming en we zouden dus een logo willen, dus is mijn vraag, omdat niemand bij ons daar echt verstand van heeft of iemand dit voor ons zo willen maken. Onze naam is b€uroclass kleuren enzo speelt geen rol. Ik had gedacht aan een grote hoofdletter B met daarin de rest, het moet wel mogelijk zijn het nog te lezen. Het zou hoofdzakelijk gebruikt worden als briefhoofd en op onze producten bv stylos daar zijn we nog nie echt 100% zeker van.
Goety

Lo_fi

Legacy Member
Een 'B' waarin 'euroclass' moet passen? Must be one giant B.. ik vrees dat die opzet een beetje 'tacky' zou worden.

Goety0206

Legacy Member
tis zeker nie echt nodig dat da in die B komt ik ken er niks van da mag dus ook gewoon 1woord zijn ofzo of ja kzou et echt nie weten wa zouye dan voorstellen misschien?

fixer187

Legacy Member
ff iets snel iet in elkaar geflanst, achtergrond, lettertype en size moet nog wat aangepast worden

Belgianbonzai

Legacy Member
Freaky 7 zei:

no offence, maar 'k vind die tekst dat er zo overloopt als watermerk nog 't best :(

en dat stoort enorm tbh, ge ziet het logo niet meer, en het straalt daardoor totaal niks meer uit (moest het dat al doen zonder dat watermerk)

en op een logo als't dees waar ge gewoon een paar layer styles op uw tekst toepast en dat dus binnen de twee minuten is nagemaakt is't echt wel niet de moeite...

@fixer: die balk die van uw €teken een B maakt is er niet mooi aangeplakt, 't zijn 2 bevels opeen, beter eerst die | en de € mergen en dan uw bevel doen als ge dat als effect erop wilt plakken, hij geeft ook geen schaduw af, en het € teken wel...

Lo_fi

Legacy Member
@Freaky 7 -What I said : reuze-B en rest er in is geen goed idee.

fixer187

Legacy Member
Brainbug zei:
@fixer: die balk die van uw €teken een B maakt is er niet mooi aangeplakt, 't zijn 2 bevels opeen, beter eerst die | en de € mergen en dan uw bevel doen als ge dat als effect erop wilt plakken, hij geeft ook geen schaduw af, en het € teken wel...

I know, het is niet echt nauwkeurig gemaakt. Ik moest daarjuist vertrekken en ben niet echt een PS specialist, wat een bevel juist is weet ik niet maar ik heb het niet gedaan naar mijn weten :p
De clonestamp is meer mijn ding voor te textureren in Maya :)

Als de threadstarter het concept goed vind zal ik er wat meer tijd insteken...

Goety0206

Legacy Member
@fixer ziet zeer goed uit.
vind de rest dat er nog een duidelijke link is met het logo en onze naam?

EDIT: Mensen die andere ontwerpen willen maken, the stage is yours

Goety0206

Legacy Member
@fixer mss zou het toch beter zijn om het blauw rond ons logo wit te laten want anders zal da wrs nie zo goe gaan voor ons briefhoofd

fixer187

Legacy Member
ha sorry thread even uit het oog verloren, zal er wat meer in verdiepen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan