Archief - REQ: Logo wielerclub

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bon_jovi

Legacy Member
Gegroet,

Het zoveelste logo request :).
Voor degene die interesse hebben:
mijn vader en de wielerclub waar hij bij zit de - Nevensvrienden Affligem - zijn op zoek naar een logo.
Nu ik kan wel een beetje overweg met photoshop (wat bij u 10 min. duurt zal mij mss 35 min. tijd kosten maar bon :) )
Is mijn vraag hebben jullie mss wat ideeën die ik er kan in verwerken? Hun truitjes e.d. zijn groen en geel getint.
Welk lettertype gebruik ik het best? En als je echt veel goesting mag je een gerust een schetsje maken :crazy:
Spijtig genoeg heb ik geen wacom :( zou het toch wel wat makkellijker maken hé maar bon,

bedankt allezins en ik zal als ik iets 'ontworpen' heb het eens posten voor eventueel behelpende tips.

bon_jovi

Legacy Member
Ah da logo is nie voor op de truitjes maar voor op het briefwerk (envellope's,..)
Mn broer is hier ook juist en hij kent ook wel wat van de pc (zie wielerbondvlaanderen.be) Hij zegt dat ik het best met illustrator zal doen, hij gaat me ook wat ontwerpen van de koers die hij heeft gemaakt doorsturen voor ideeën, ...
kzal ze hier ook mss plaatsen.

slu

Rhodariel

Legacy Member
Ne wielersclub van "oude" vrienden uit Affligem.

Verwerk alvast maar een glas bier in uw logo :niceone: .

Btw, Illustrator is idd handiger om logo's te ontwerpen ;) .

bon_jovi

Legacy Member
hehe ge brengt mij op een idee hehe

de naam nevensvrienden komt omdat de 'hoofd'sponser *kuh kuh* Bakkerij nevens is. :)

Voor de grap eens iets proberen met abdijbier AFFLIGEM en de naam erin verwerken :)

Belgianbonzai

Legacy Member
dresse zei:
REQ als prefix past dus beter...
aangepast.
lunchbox heeft een slaafje om de prefixes aan te passen :p

on topic: wielrennerke is plezant
lettertype vind ik niet echt super, de naam van jullie clubje is te lang ervoor :)

dresse

Legacy Member
sinds kort ja...
lunchbox kon de IMENSE drukte van de laatste tijd niet meer aan en kwam mij letterlijk smeken om wat last van zen schouders te halen.... :)

en laten we het nu terug ontopic houden :)

DJ_Trash

Legacy Member
zou wielrennerkes volledig in't groen doen... op papier gade da geel toch ni zo goe zien (geel op wit is ni echt contrastererend)

lettertype zou ik idd ook beetje anders doen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan