msn797204
Legacy Member
Hey,
Een maat van mij heeft dus een logo'tje getekend voor onze clan, maar ik zou het graag op pc hebben, ik heb het ingescand maar het trekt op geen **** wie kan (en wil) dit logotje eens achtermaken op pc?
De clan noemt Code3 het logotje ziet er zo uit. Als er zou goesting hebben om het te maken... Dus gewoon een C en een 3 aan elkaar en tussen die twee ode C ode3
Alvast bedankt!!
mvg
Tim
Een maat van mij heeft dus een logo'tje getekend voor onze clan, maar ik zou het graag op pc hebben, ik heb het ingescand maar het trekt op geen **** wie kan (en wil) dit logotje eens achtermaken op pc?
De clan noemt Code3 het logotje ziet er zo uit. Als er zou goesting hebben om het te maken... Dus gewoon een C en een 3 aan elkaar en tussen die twee ode C ode3
Alvast bedankt!!
mvg
Tim
