Archief - REQ: logo voor clan digitaliseren

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

msn797204

Legacy Member
Hey,

Een maat van mij heeft dus een logo'tje getekend voor onze clan, maar ik zou het graag op pc hebben, ik heb het ingescand maar het trekt op geen **** wie kan (en wil) dit logotje eens achtermaken op pc?

De clan noemt Code3 het logotje ziet er zo uit. Als er zou goesting hebben om het te maken... Dus gewoon een C en een 3 aan elkaar en tussen die twee ode C ode3

Alvast bedankt!!

mvg

Tim

InnerChild

Legacy Member
ik wil wel een poging doen! Voor wat zal het gebruikt worden? (welke afmetingen had je gedacht?)

sexymofo

Legacy Member
En voor welk spel is het een clan?


Edit:Beetje aangemodderd tot ik weet wat voor een clan het is :)
voorbeeld hier
Kleuren zijn afschuwelijk, kweetet ma tis maar raprap.
Photoshop zou ik ook wel eens opnieuw kunnen installeren van wat flashier logokes hé.
En wat InnerChild zegt: welke afmetingen?

msn797204

Legacy Member
Het zou gebruikt worden voor een website. En mss ook voor t-shirts.

Innerchild, heel mooi! @sexymofo mooi, maar de C en de 3 zouden aan elkaar moeten staan en ode liefst recht, niet schuin

InnerChild

Legacy Member
Mijn logo werd ook gemaakt in illustrator. Als je wil kan het ook altijd in photoshop maar ik zie de meerwaarde er niet van in. Illustrator biedt meer mogelijkheden voor logo's.

Nu, als je wil kan ik verder in de details afwerken. Maar ik ga daar uiteraard geen tijd insteken als je verder wilt gaan met sexymofo. Let me know!

sexymofo

Legacy Member
Ja photoshop is goed voor als het strikt digitaal gebruikt wordt.

msn797204

Legacy Member
Het logo van innerchild vind ik mooi, maar ik heb al een logo gevonden, die iemand anders gemaakt heeft... voorlopig ga ik dat gebruiken, maar moesten de clanmembers veranderingen willen in het logo zal ik het zeker laten weten! Alvast bedankt!

InnerChild

Legacy Member
msn797204 zei:
Het logo van innerchild vind ik mooi, maar ik heb al een logo gevonden, die iemand anders gemaakt heeft... voorlopig ga ik dat gebruiken, maar moesten de clanmembers veranderingen willen in het logo zal ik het zeker laten weten! Alvast bedankt!

ok, ik hou het ontwerp nog even. Mocht je het nog willen neem je maar contact op. Wil je trouwens even het gekozen ontwerp met ons delen?

InnerChild

Legacy Member
idd zeer nice, is een andere stijl dan mijn logo maar komt op hetzelfde neer.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan