Japser
Legacy Member
Yow,
ik heb een vraagje voor u. Wij zijn op zoek naar een logo voor Tuinen
D&T, en k had al aan iemand eens gevraagd of hij eens wou proberen,
maar k vind t ni zo mooi.
Nu mijn vraag, hebt gij geen zin om eens te proberen? Als t iets is da
mij echt aanstaat wil ik u daarvoor zelf iets geven!
Of zegt ge: "Logo's is ni echt mijn ding!" ?
Moest ge geïnteresseerd zijn, zal ik u nog wa informatie geven. Het
logo zou moeten dienen voor op pullen en T-shirts en voor op de auto.
Voor de pullen en T-shirts, komt er op de achterkant: Tuinen D&T en op
de voorkant da logo. Voor de belettering op de wagen zou er op de
achterruit naam, adres, tel.nr, enzv komen en het logo ergens opzij,
vooraan...
Gewoon om u een idee te geven waarvoor we het logo allemaal gaan gebruiken.
Ik had gedacht aan iets met de letters D en T of een tekening ivm
tuinen... Maar ik sta open voor andere voorstellen ook.
Bon ge ziet maar hé!
Ik zie en hoor nog wel van u.
Ciao amigo
da is een vriend van mijn broer die een bedrijfje heeft
als ge hem wilt helpen
graag als ge het goed doet zult ge hier zeker en vast voor beloond worden
ge kunt mij bereiken door pm en op [email protected]
alvast bedankt
ik heb een vraagje voor u. Wij zijn op zoek naar een logo voor Tuinen
D&T, en k had al aan iemand eens gevraagd of hij eens wou proberen,
maar k vind t ni zo mooi.
Nu mijn vraag, hebt gij geen zin om eens te proberen? Als t iets is da
mij echt aanstaat wil ik u daarvoor zelf iets geven!
Of zegt ge: "Logo's is ni echt mijn ding!" ?
Moest ge geïnteresseerd zijn, zal ik u nog wa informatie geven. Het
logo zou moeten dienen voor op pullen en T-shirts en voor op de auto.
Voor de pullen en T-shirts, komt er op de achterkant: Tuinen D&T en op
de voorkant da logo. Voor de belettering op de wagen zou er op de
achterruit naam, adres, tel.nr, enzv komen en het logo ergens opzij,
vooraan...
Gewoon om u een idee te geven waarvoor we het logo allemaal gaan gebruiken.
Ik had gedacht aan iets met de letters D en T of een tekening ivm
tuinen... Maar ik sta open voor andere voorstellen ook.
Bon ge ziet maar hé!
Ik zie en hoor nog wel van u.
Ciao amigo
da is een vriend van mijn broer die een bedrijfje heeft
als ge hem wilt helpen
graag als ge het goed doet zult ge hier zeker en vast voor beloond worden
ge kunt mij bereiken door pm en op [email protected]
alvast bedankt


