Archief - REQ: Logo Dj Louch

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ShadesOfJae

Legacy Member
Beste, ;)

Sindskort ben ik dj, of toch een poging tot, en als dj zou ik graag een logo'tje hebben.

Dus zou ik willen vragen of misschien één van jullie me een plezier zou willen doen en een logo voor me maken.

Ik heb zelf al een poging ondernomen, maar hier ben ik niet zo tevreden over.
Ik had liever iets in deze stijl gehad. Of terug een LP ertussen ofzo.
Nog één vereiste, er moet Dj Louch opstaan, in dit font.

Ik weet het, veel vereisten en geen poen, maar ik hoop dat er toch iets mooi uit de bus komt vallen.
Als je een logo voor me maakt, kan er wel een eervolle vermelding op mijn website komen te staan, eventueel met een linkje naar de eigen website.

Misschien om wat inspiratie op te doen qua kleuren kan je altijd een kijkje nemen op mijn website.

Alvast bedankt voor de tijd die je erin steekt !

Mvg, Luger

/edit : eenders welk lettertype, maar het moet min of meer techno/trance uitstralen ...

Tekzav

Legacy Member
louch3tp.jpg


louchcolor0wi.jpg


louchgrey7oo.jpg

Typhon`

Legacy Member
tekzav, dat zijn niet echt logo's hé.
kwaliteit is ook niet om naar huis te schrijven

sexymofo

Legacy Member
Illustrator is pas terug geinstalleerd.
Kzal m'n best doen als ik eraan begin:p

orez

Legacy Member
kunt u argumenteren waarom precies dat lettertype?

Ik denk door je verplichting van lettertype dat je de vrijheid van de ontwikkelaar beperkt..

Een logo waar er tekst op moet, valt of staat met het lettertype... dus denk ik dat je gewoon het lettertype vrij laat voor de ontwerpen, en enkel zegt welke stijl het moet uitstralen (techno waarschijnlijk in uw geval) dat een deftige designer dan geen grunge fonts gaat gebruiken spreekt natuurlijk voor zich ;)

ShadesOfJae

Legacy Member
orez zei:
kunt u argumenteren waarom precies dat lettertype?

Ik denk door je verplichting van lettertype dat je de vrijheid van de ontwikkelaar beperkt..

Een logo waar er tekst op moet, valt of staat met het lettertype... dus denk ik dat je gewoon het lettertype vrij laat voor de ontwerpen, en enkel zegt welke stijl het moet uitstralen (techno waarschijnlijk in uw geval) dat een deftige designer dan geen grunge fonts gaat gebruiken spreekt natuurlijk voor zich ;)

Ik kan u wel volgen in u mening, en waarschijnlijk heb je ook gelijk hoor ;)
Maar het lettertype spreekt me gewoon aan, ik heb het ook al voor de site gebruikt ...

Dus ok, (bijna ;)) eenders welk lettertype, en zoals hierboven gezegd, het moet min of meer techno/trance uitstralen ...

sexymofo

Legacy Member
Is het alleen voor op het internet of ook voor op affiches en flyers in de toekomst?

ShadesOfJae

Legacy Member
sexymofo zei:
Is het alleen voor op het internet of ook voor op affiches en flyers in de toekomst?

Voorlopig alleen voor op internet, en misschien een sticker ofzo, maar wie weet in de toekomst op een flyer/affiche ..

Deefees

Legacy Member
Kheb et wel nie zelf getekend,
khad iets getekend ma kwas er nie content mee :)

louch.gif

Deefees

Legacy Member

ShadesOfJae

Legacy Member
thaens zei:

Het is zonder een E ;)
En mooi, maar die 'DJ' staat er wat ongelukkig IMHO

aXl_ zei:

Het is zonder een E ;)
En sorry, maar het spreekt me niet echt aan, het straalt niets uit.

En je spreekt het niet [loech] uit, maar zoals het engelse "launch" zonder n :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan