Furyan187
Legacy Member
Hallo,
ik heb een kleine request voor jullie.
3 jaar geleden is m'n moeder overleden en nu kwam ik onlangs een foto van haar tegen, van toen ik net geboren was (1982).
Nu, aan het jaartal te zien, kunnen jullie mss al weten welke kwaliteit de foto is. Hij is bovendien nog redelijke kwaliteit, maar de kleuren zijn wat "flets".
Is er iemand van jullie, die zo vriendelijk zou willen zijn om deze foto wat bij te werken, zodat de foto op zich wat meer kleur heeft? Ikzelf kan namelijk niet goed (zeg maar helemaal niet), werken met photoshop.
Ik zou deze foto inscannen (wat de kwaliteit natuurlijk doet verminderen) en hem dan zo doormailen.
Alvast bedankt!
Vriendelijke groeten!
ik heb een kleine request voor jullie.
3 jaar geleden is m'n moeder overleden en nu kwam ik onlangs een foto van haar tegen, van toen ik net geboren was (1982).
Nu, aan het jaartal te zien, kunnen jullie mss al weten welke kwaliteit de foto is. Hij is bovendien nog redelijke kwaliteit, maar de kleuren zijn wat "flets".
Is er iemand van jullie, die zo vriendelijk zou willen zijn om deze foto wat bij te werken, zodat de foto op zich wat meer kleur heeft? Ikzelf kan namelijk niet goed (zeg maar helemaal niet), werken met photoshop.
Ik zou deze foto inscannen (wat de kwaliteit natuurlijk doet verminderen) en hem dan zo doormailen.
Alvast bedankt!
Vriendelijke groeten!


