Gattuso8
Legacy Member
Wie zou voor mij het volgende willen doen, het vergt niet veel tijd dus..
De volgende foto wat mij moet voorstellen centreren en maken dat het als msn afbeelding kan gebruikt worden ? Je zou me er een groot plezier mee doen. Ik ben niet zo vertrouwd met photoshop toestanden vandaar dat ik dat aan jullie overlaat.
Alvast bedankt
Greetz Gattuso
De volgende foto wat mij moet voorstellen centreren en maken dat het als msn afbeelding kan gebruikt worden ? Je zou me er een groot plezier mee doen. Ik ben niet zo vertrouwd met photoshop toestanden vandaar dat ik dat aan jullie overlaat.
Alvast bedankt
Greetz Gattuso

