Archief - REQ: flyers design

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

boozeke

Legacy Member
Gegroet,
ik ben dus van plan in de nabije toekomst een metalfest te organiseren.
Nu heb ik voor de flyers natuurlijk iemand nodig die deze kan ontwerpen.
Als iemand zich hiertoe geroepen voelt,i'd be gratefull.

boozeke

Legacy Member
Hm eigl hoopte ik op vriendelijke persoon die da gratis wou doen voor mij.
Maar as da echt ni het geval kan zijn,moet ik is zien hoeveel ik hiervoor kan vrijmaken ik mn budget.

infeKted

Legacy Member
Een flyer (het ontwerp) zegt veel over een fuif/festival/..., en als ge een fatsoenlijke wilt zult ge ook moeten betalen vrees ik :)

EoS^

Legacy Member
ik wil het best doen voor 10 € ofzo , maar ik weet niet of je iets van mijn ontwerpen zal mooi vinden


kun je ventueel even de afmetingen van de flyer geven

boozeke

Legacy Member
ja de normale grootte van ne flyer he,ongeveer 1/4e van een A4-blad

Erinyes

Legacy Member
Hint: je kunt er misschien ook best de naam, de datum, aanvangsuur, plaats en zo bijgeven voor een geslaagde flyer.

boozeke

Legacy Member
ja zover was ik ook al,mor kmoet eerst polsen offer iemand intresse heeft he :sop:

DJ_Trash

Legacy Member
ik ben geen metal lover; maar eerder liefhebber
uw signature "Nu-metal->NO-metal is voor mij een motivatie om U te helpen

ik wil wel een poging doen; pm me if interested

Lo_fi

Legacy Member
Als je geen dagelijkse commerciële activiteit uitoefent heb ik er niks op tegen dat je via dit forum beroep doet op vrijwilligers en op een dood moment zou ik ook wel overwegen om er ietwat tijd aan te spenderen.

Daarentegen is je avatar en het bijbehorende politieke gedachtengoed voldoende motivatie om je niet te helpen.. Aangezien je het belangrijk genoeg acht om er je kenteken van te maken op dit forum denk ik dat je er niks op tegen kan hebben als ik daar liever niks mee te maken heb...

Mistabeen

Legacy Member
Lo_fi zei:
Als je geen dagelijkse commerciële activiteit uitoefent heb ik er niks op tegen dat je via dit forum beroep doet op vrijwilligers en op een dood moment zou ik ook wel overwegen om er ietwat tijd aan te spenderen.

Daarentegen is je avatar en het bijbehorende politieke gedachtengoed voldoende motivatie om je niet te helpen.. Aangezien je het belangrijk genoeg acht om er je kenteken van te maken op dit forum denk ik dat je er niks op tegen kan hebben als ik daar liever niks mee te maken heb...
²

Een partij dat een trots symbool als de vlaamse leeuw verkracht en misbruikt door haar in haar logo te verwerken en zo te binden aan rechtse gedachten vind ik helemaal niet kunnen, het is verkrachting van de vlaamse waarden, een echte vlaming is gastvrij en geen vlaggezwaaiende extreem rechtse eikel.
Als ge dus da logo gebruikt als avatar gaat ge dus akkoord met de verkrachting van de echte vlaming, en persoonlijk meneer... heb ik liever dat u met uw lichaamsdelen uit mijn lichaamsholtes blijft -_-

oet
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan