Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
²Lo_fi zei:Als je geen dagelijkse commerciële activiteit uitoefent heb ik er niks op tegen dat je via dit forum beroep doet op vrijwilligers en op een dood moment zou ik ook wel overwegen om er ietwat tijd aan te spenderen.
Daarentegen is je avatar en het bijbehorende politieke gedachtengoed voldoende motivatie om je niet te helpen.. Aangezien je het belangrijk genoeg acht om er je kenteken van te maken op dit forum denk ik dat je er niks op tegen kan hebben als ik daar liever niks mee te maken heb...