Archief - REQ: duracel afbeelding aanpassen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jangabriels

Legacy Member
Hi,

Ik zit met een Groot probleem. Ik ben bezig met een affiche voor onze scoutsfuif die vrijdag tenlaatste moet af zijn, en ik heb daarvoor het befaamde konijntje van duracel gebruikt. Nu heb ik horen zeggen dat je daar 16 dingen moet aan veranderen, maar helaas kan ik niets met photoshop...
Zou iemand zo vriendelijk wille zijn om mij daarbij te helpen???


Alvast bedankt
Jan
[email protected]

http://users.skynet.be/fa443872/Doc1.doc

jangabriels

Legacy Member
ge moogt da gebruike als ge de copyright respecteert en dus 16 details verandert. Bv: wenkbrauwe, tong, iets in zijn hand....

Mistabeen

Legacy Member
jangabriels zei:
ge moogt da gebruike als ge de copyright respecteert en dus 16 details verandert. Bv: wenkbrauwe, tong, iets in zijn hand....
en waar hebde die onzin gehoord :wtf:

Floyd

Legacy Member
Ik denk ten eerste dat dat van die 16 dingen veranderen niet klopt en ten tweede dat er niemand aan uw deur zal komen kloppen omdat ge het duracell konijn hebt gebruikt voor de affiche van een banale scoutsfuif.

Mistabeen

Legacy Member
die onzin van die 16verschillen klopt al niet
voor een domme scoutsfuif gaan ze er normaal al nie achterkome da get gebruikt en dan nog zulle ze er nie al te veel moeite voor doen want het is tenslotte maar een domme fuif (tenzij ge natuurlijk hun duracelkonijn in het slechte daglicht zou stellen (drugsgebruik, prositutie enz)

Rhodariel

Legacy Member
Da van die 16 verschillen klopt inderdaad niet.
Gebruik gewoon da duracel-keun voor uwe fuif. Ze zullen u wel nie aanklagen ze. Om zeker te spelen kunt ge een parodie van het konijn in uw affiche verwerken. Maar ge moogt het dan wel nie (zoals mista zegt) in het slechte daglicht plaatsen, want daar kunnen problemen van komen.

Denk maar aan Deng en ieder z'n Lijntje (parodie op Nijntje en drugsgebruik).

orez

Legacy Member
ivm copyright... dit konijn mag gebruikt worden, evenals de naam duracel, indien het doel van uwen fuif ni om batterijen draagt...

Het mag wel voor hetzelfde doeleinde gebruikt worden als je er 1 kleinigheid aan veranderd (zie bikkembergs fakes ... daaraan zie je toch ook geen 16 verschillen? enkel ne streepke da wa dunner is ofzo...) verdiep je eerst voor je dergelijke uitspraken doet ;)

Mistabeen

Legacy Member
ik denk dat da nog iets anders is ze orez -_-
tis nog altijd een soort van satire he en ze zouden dan nog een goeie kansmake om ze aan te klagen indien ze er nie me gesteld zijn
als ge zegt een streepke alleen maar dunner is het namaak he en is dus geheel illigaal

Cin

Legacy Member
Copyright = toestemming vragen aan de eigenaar voor gebruik;

anders = illegaal;

16 dingen veranderen = compelete onzin;

Zorg gewoon dat dat konijn niet meer aan Duracel doet denken = ok;


Maar waarom zoek je zelf geen ander konijn? Pak iets uit de States ofzo :p!
Voor een Scoutsfuif zal dat geen problemen geven.


Of je kan ook gewoon snel een emailtje sturen naar Duracel en leg dan het probleem uit.
Als van het 'logo' goed gebruik zal worden gemaakt denk ik dat ze gewoon instemmen...

FEW

Legacy Member
kleine commentaar.
word is dus echt niet het programma om affiches te maken :p

nuja, ook al komt duracel erachter dat ge dat konijn gebruikt voor een stom fuifke. dan zulle die manne daar hunne tijd toch ni aan verdoen om u een proces aan uw been te doen ze... :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan