Archief - REQ: afbeeldingen bewerken

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Giwil

Legacy Member
Dag iedereen, ik heb een klein verzoekje voor jullie.

Aangezien ik zelf een grafische noob ben zou ik 2 dingen aan jullie willen vragen. Mijn voetbalploeg heeft me gevraagd een simpel logo te maken. De vorm heb ik al maar ik moet er een afbeelding in verwerken.

Dit is het logo dat ik nu al gemaakt heb maar ik zou er graag deze of deze nog bijzetten onderaan.
Nu is mijn vraag aan jullie of iemand deze afbeeldingen kan vergroten tot 350x350px en ze kan bewerken zoals mijn logo. Dus de linkerhelft van de afbeeldingen wit en de rechterhelft groen (#00AD04).

Je zou me er een grote dienst met bewijzen en ik hoop dat dit niet te veel gevraagd is.

Mercikes op voorhand eh

Bolteh

Legacy Member
Misschien een lompe vraag, maar als je zo toch totaal noob zijt op grafisch geied, waarom vraagt je voetbalploeg dan zoiets aan u? En waarom zeg jij dan nog ja ook?

enj0i^

Legacy Member
volgens mij krijgt hij er bonnekes voor om iets te drinken in de kantine :)

Giwil

Legacy Member
awel ik moet de site ook al maken dus dachten ze dak da ook wel kon doen. Ze zeiden dan ook dat het iets simpels mocht zijn en dus heb ik dat gemaakt maar het is nu juist wa te leeg. Dus had ik er graag nog 1 van die afbeeldingen op gezet.

en nee ik word er niet in drankbonnetjes voor betaalt ;)

grandmasterL

Legacy Member
no offence maar ik vind het een lelijk logo..

lettertype is een beetje te "word-achtig" en saai

ook stamnumer half groen en wit is een beetje te oudbollig


Ik vind het zo een logo uit de jaren 80 toen men nog werkte op amiga ofzo en dit de standaard was.

Ik zou wa meer research doen en een moderner logo maken.

grtzz

Giwil

Legacy Member
grandmasterL zei:
no offence maar ik vind het een lelijk logo..

lettertype is een beetje te "word-achtig" en saai

ook stamnumer half groen en wit is een beetje te oudbollig


Ik vind het zo een logo uit de jaren 80 toen men nog werkte op amiga ofzo en dit de standaard was.

Ik zou wa meer research doen en een moderner logo maken.

grtzz

check mijnen eerste post ;) , ik heb er zelf nie veel verstand van en het moest simpel blijven. En als ik het laat doen zou ik er voor moeten betalen (alé vind ik toch voor het werk) maar ik word er zelf nie voor betaalt dus...
Moest er nu iemand die 2 afbeeldingen willen bewerken zou ge mij der goe mee helpen.

nog maals, merci op voorhand :)

en thaens, ik werk met photoshop 7.0 voor zover da gaat
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan