StylophonePet
Legacy Member
Ik ben de voorbije 3 dagen bezig geweest met m'n wallpapers op te sturen, maar ik krijg ze niet verzonden.
Ik had er al ééntje ingezonden 2 à 3 weken geleden (maar die was nog erger dan m'n huidige).
Gisteren had ik m'n laatste poging ondernomen om m'n wallpaper op te sturen en ik krijg enkel MAILER-DAEMON berichten. Ik heb mn Outlook verscheidene keren getest, maar die werkt zoals ie moet werken.
Begin hier een beetje van te schuimbekken....
Heeft iemand anders ook dit probleem?
Alleszins, dit zijn mijn hopeloze pogingen
http://photobucket.com/albums/v282/StylophonePet007/Xbox360/
NB: Als iemand van de telenet crew dit moest lezen en me toch nog een kansje willen geven, Meer dan welkom!
Ik had er al ééntje ingezonden 2 à 3 weken geleden (maar die was nog erger dan m'n huidige).
Gisteren had ik m'n laatste poging ondernomen om m'n wallpaper op te sturen en ik krijg enkel MAILER-DAEMON berichten. Ik heb mn Outlook verscheidene keren getest, maar die werkt zoals ie moet werken.
Begin hier een beetje van te schuimbekken....
Heeft iemand anders ook dit probleem?
Alleszins, dit zijn mijn hopeloze pogingen
http://photobucket.com/albums/v282/StylophonePet007/Xbox360/
NB: Als iemand van de telenet crew dit moest lezen en me toch nog een kansje willen geven, Meer dan welkom!
Stuur ze dan naar een vriend ofzo, en vraag aan die kerel of die je wallpapers wilt versturen 