MAXXUR
Legacy Member
Hoi,
Ik heb last van een soort van "vuil" beeld bij mijn gerenderde avi's. Ik gebruik xvid codec, maar heb dit bij alle codecs. Waaraan kan dit liggen ? Mijn graka ? (6800GE 256 mb gddr3) mijn cpu ? (xp3000+) of men vegas instellingen ? ...
voorbeeldje: http://users.skynet.be/maxx/reflexedited.avi
het beeld is dus wazig/vuil/onscherp
Ik heb last van een soort van "vuil" beeld bij mijn gerenderde avi's. Ik gebruik xvid codec, maar heb dit bij alle codecs. Waaraan kan dit liggen ? Mijn graka ? (6800GE 256 mb gddr3) mijn cpu ? (xp3000+) of men vegas instellingen ? ...
voorbeeldje: http://users.skynet.be/maxx/reflexedited.avi
het beeld is dus wazig/vuil/onscherp

vegas ni bij de hand nu