go_ndw
Legacy Member
Beste,
We moeten voor HogeSchool een Small Bussines Project leiden, wat betekend dat we een bedrijf met een idee moeten opstarten.
We hebben een idee voor een verpakking van chips en om het aantrekkelijk te maken zouden we een ontwerp in vorm van PowerPoint (dus met werking en al) willen maken maar daar ik zelf Bedrijfsmanagement volg ben ik daar niet in gespecialiseerd.
Wat zijn de veschillende stijlen die ik kan gebruiken voor aan te tonen hoe het werkt? (Denk concept Chips).
Let wel, het is niet mijn taak om die tekening te maken, dus ik ben hier niet om iemand mijn huiswerk te doen laten maken!!! (huiswerk klinkt dom)
Edit : Heb de titel van Q naar JOB veranderd daar ik eigenlijk iemand zoek die het voor me wil maken. Het is niet de bedoeling daar onnoemswaardig veel tijd in te steken. Graag simpel en duidelijk, in samenspraak ,te houden. Daar we ook met onze SBP meedoen aan wedstrijden kunnen de tekeningen nog van groot belang spelen en wie weet ook nog in't voordeel van de tekenaar spelen. (Vraag me niet hoe)
We moeten voor HogeSchool een Small Bussines Project leiden, wat betekend dat we een bedrijf met een idee moeten opstarten.
We hebben een idee voor een verpakking van chips en om het aantrekkelijk te maken zouden we een ontwerp in vorm van PowerPoint (dus met werking en al) willen maken maar daar ik zelf Bedrijfsmanagement volg ben ik daar niet in gespecialiseerd.
Wat zijn de veschillende stijlen die ik kan gebruiken voor aan te tonen hoe het werkt? (Denk concept Chips).
Let wel, het is niet mijn taak om die tekening te maken, dus ik ben hier niet om iemand mijn huiswerk te doen laten maken!!! (huiswerk klinkt dom)
Edit : Heb de titel van Q naar JOB veranderd daar ik eigenlijk iemand zoek die het voor me wil maken. Het is niet de bedoeling daar onnoemswaardig veel tijd in te steken. Graag simpel en duidelijk, in samenspraak ,te houden. Daar we ook met onze SBP meedoen aan wedstrijden kunnen de tekeningen nog van groot belang spelen en wie weet ook nog in't voordeel van de tekenaar spelen. (Vraag me niet hoe)