Archief - Q: Stijlen voor tekening project

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

go_ndw

Legacy Member
Beste,

We moeten voor HogeSchool een Small Bussines Project leiden, wat betekend dat we een bedrijf met een idee moeten opstarten.

We hebben een idee voor een verpakking van chips en om het aantrekkelijk te maken zouden we een ontwerp in vorm van PowerPoint (dus met werking en al) willen maken maar daar ik zelf Bedrijfsmanagement volg ben ik daar niet in gespecialiseerd.
Wat zijn de veschillende stijlen die ik kan gebruiken voor aan te tonen hoe het werkt? (Denk concept Chips).

Let wel, het is niet mijn taak om die tekening te maken, dus ik ben hier niet om iemand mijn huiswerk te doen laten maken!!! (huiswerk klinkt dom)


Edit : Heb de titel van Q naar JOB veranderd daar ik eigenlijk iemand zoek die het voor me wil maken. Het is niet de bedoeling daar onnoemswaardig veel tijd in te steken. Graag simpel en duidelijk, in samenspraak ,te houden. Daar we ook met onze SBP meedoen aan wedstrijden kunnen de tekeningen nog van groot belang spelen en wie weet ook nog in't voordeel van de tekenaar spelen. (Vraag me niet hoe)

LunchBox

Legacy Member
het is geen JOB maar een REQ aangezien ge daar geen geld gaat insteken.

en dit is een onderdeel van je small business project, hoe ge't ook draait of keert blijft het een onderdeel van uw huiswerk. (dat je huiswerk een dom woord vindt tot daar toe, maar we mogen zeker met de vinger wijzen, bij deze)

wat je nu precies verwacht is trouwens helemaal niet duidelijk dus laat'k het nog staan op Q.

go_ndw

Legacy Member
Tja, maar bij een bedrijf of éénmanszaak gaat men ook op zoek naar mensen om werk te verrichten waar men zelf geen kennis van heeft. Wij runnen een 'onderneming' en moeten zorgen voor alle aspecten binnenin die sector en als het nodig is om hulp vanaf buitenaf te verkrijgen, dan moeten we ervoor zorgen.

Ik moet een PowerPoint maken, dus ik maak ze maar ik zoek iemand die me van de illustratie kan voorzien. Deze moeten niet ingewikkeld zijn, eenvoud & properheid is een must.
Het project word verder uit de doeken gedaan na blijk van interesse.

(Bedankt voor de nodige commentaar Luch)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan