yaris
Legacy Member
Hallo, ik weet niet of het hier thuishoort.
Sinds kort komt er in het gastenboek van een site waar ik regelmatig kom allerlei amerikaanse mensen zeggen: Good job, nice site etc... Deze site is in het nederlands en het gastenboek ook.
Zijn dit bots die gastenboeken afspeuren en berichten achterlaten of iets anders, vandaag waren er 4 berichten na elkaar.
Sinds kort komt er in het gastenboek van een site waar ik regelmatig kom allerlei amerikaanse mensen zeggen: Good job, nice site etc... Deze site is in het nederlands en het gastenboek ook.
Zijn dit bots die gastenboeken afspeuren en berichten achterlaten of iets anders, vandaag waren er 4 berichten na elkaar.
