MAXXUR
Legacy Member
Hai, ik heb overlaatst wat problemen gehad met men codecs door een nieuwe codec te installeren, waardoor al men codecs weg waren (ja dom), nu ben ik stilaan terug al men codecs aant installen, maar in Sony video vegas 6.0 kan ik het beeld dat ik gemaakt heb niet meer in het programme zelf afspelen, weet iemand welke codec dit kan zijn ?
