Archief - Q: site in google zetten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

p@p@

Legacy Member
zijn er site"s waarmee ik men site op verschillende zoekrobots tegelijk kan toevoegen?

Men site is http://users.skynet.be/fa392188/XXXXXX.html
met gratis .be koppeling

moet ik nu de koppeling aan de zoekrobot geven of de users.skynet.be

hoe land duurt het voor hij in de zoekresultaten komt te staan?

bambipower

Legacy Member
Voeg je site toe aan een pagerank 7 site
en hij zal geindexeerd zijn binnen de 24u

bij een pagerank 6 site duurt het ong. 48 u

toevoegen aan google zelf, vind google voor de beginners, en zal je site lager ranken nadien.

servi

Legacy Member
toevoegen aan google zelf, vind google voor de beginners, en zal je site lager ranken nadien.


Een search-engine voor beginners ? :ironic:

ge moet mij is het uitleggen wat het wezenlijk verschil in complexiteit is tussen altavista, yahoo, live, msn search, askjeeves, lycos , ... en google hoor ?


Overigens kraam je onzin uit wat betreft dat toevoegen , als je je site manueel toevoegt aan google, heb je ten eerste al betere controle over hoe jouw hit eruit zal zien in google en ten tweede zal je site na een aantal dagen ook geïndexeerd worden door andere search-engines .

Tyfius

Legacy Member
yahoo is voornamelijk een directory based search engine, die minder aandacht besteet aan zijn spider dan bvb google. Daar sites in de yahoo directory dus door mensen worden gecontroleerd en beoordeeld kan je die waarde dus een pak hoger inschatten dan een zoekresultaat op google je zou opleveren.

Naja, ik heb mijn site nooit toegevoegd en krijg dagelijks googlebot over de vloer. Waarom ?
Tegenwoordig gaat de aandacht niet zoveel uit naar je site toevoegen aan google (en andere search engines in het algemeen), maar baseren ze zich voor hun ranking en resultaten op het aantal links dat van elders naar jouw site gaat.
Maak dus een goede site, zorg voor veel verwijzingen van andere goede (en grote) sites naar jouw site.

killgore

Legacy Member
servi zei:
toevoegen aan google zelf, vind google voor de beginners, en zal je site lager ranken nadien.


Een search-engine voor beginners ? :ironic:

ge moet mij is het uitleggen wat het wezenlijk verschil in complexiteit is tussen altavista, yahoo, live, msn search, askjeeves, lycos , ... en google hoor ?


Overigens kraam je onzin uit wat betreft dat toevoegen , als je je site manueel toevoegt aan google, heb je ten eerste al betere controle over hoe jouw hit eruit zal zien in google en ten tweede zal je site na een aantal dagen ook geïndexeerd worden door andere search-engines .
lol servi, ik denk dat em bedoelt dat google het voor beginners vindt dat jij je site toevoegt aan google en je pagerank verlagat (ik weet wel niet welke manier van toevoegen hij bedoelt :p).

bambipower

Legacy Member

orez

Legacy Member
*zucht* De eerstvolgende, hoe voeg ik mijn site toe aan google topic sluit ik gewoon... hoeveel zen der nu feitelijk al nie ? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan