systemlord
Legacy Member
Ok als jullie mij zouden kunnen helpen zou dat geniaal zijn. Ik heb namelijk een probleem. Ik heb een layer in photoshop die rasterized is. Nu zou ik die layer willen exporteren als vector graphic (in een .ai). Dus eigenlijk zou die layer een shape (vector graphics dus) layer moeten zijn zodat de vorm gexeporteerd word en dat ik die later in een of ander 3d programma kan open doen en extruden om een 3d logo te hebben. Dat is het idee , maar het lukt mij niet.
Kan iemand mij aub helpen?
Kan iemand mij aub helpen?
