::SaBeR::
Legacy Member
Hoi,
Ik heb de opdracht gekregen om een affishe te maken voor een entertainement avond. Ik weet dat dit dan niet in RGB met 72 pixels/inch moet.
Ik meen mij te herinneren dat je ipv RGB CMYK moest nemen, maar ipv de gebruikelijke 72 pixels/inch weet ik niet meer welke hoeveelheid je moet gebruiken. Was het 320? Ik weet het niet meer, kan iemand mij helpen
Ik heb de opdracht gekregen om een affishe te maken voor een entertainement avond. Ik weet dat dit dan niet in RGB met 72 pixels/inch moet.
Ik meen mij te herinneren dat je ipv RGB CMYK moest nemen, maar ipv de gebruikelijke 72 pixels/inch weet ik niet meer welke hoeveelheid je moet gebruiken. Was het 320? Ik weet het niet meer, kan iemand mij helpen
