NinjaTune
Legacy Member
Io,
ik heb een domeinnaam besteld bij nenax.be. Donderdag kreeg ik een e-mail dat de overschrijving succesvol ontvangen was en dat mijn domeinnaam geactiveerd zou worden. Bij de note stond dat ik 24-72u geduld moet hebben eer dit kan gebeuren.
Nu is het reeds 72u geleden en ik kan nog altijd niet inloggen op mn control panel. Mijn login/pass wordt niet herkend.
Iemand enig idee hoelang dat duur bij nenax? Of waar je precies moet inloggen om aan je DNS control panel te kunnen?
Ik heb hen ook al e mailtje gestuurd hier omtrent, maar nog nix terug gehad :/
ik heb een domeinnaam besteld bij nenax.be. Donderdag kreeg ik een e-mail dat de overschrijving succesvol ontvangen was en dat mijn domeinnaam geactiveerd zou worden. Bij de note stond dat ik 24-72u geduld moet hebben eer dit kan gebeuren.
Nu is het reeds 72u geleden en ik kan nog altijd niet inloggen op mn control panel. Mijn login/pass wordt niet herkend.
Iemand enig idee hoelang dat duur bij nenax? Of waar je precies moet inloggen om aan je DNS control panel te kunnen?
Ik heb hen ook al e mailtje gestuurd hier omtrent, maar nog nix terug gehad :/