Xoliul
Legacy Member
Ja nog een topic van mij, bedenk net weer iets.
Bij mijn UT2004 Special edition zat er zo'n mooie DVD vol met video tutorials voor Maya, ik begin daar vol goede hoop aan, maar van in het begin loopt het mis.
Zij modeleren nml hun Dune Buggy op 3 achtergrondjes, één in X Y Z elk, maar leggen nergens uit hoe je dit moet doen, ze hebben het er gewoon al staan van in het begin. Toen heb ik het maar opgegeven aangezien dat wel redelijk essentieel was om een model te bouwen en ik niet vond hoe je dit moest instellen (ook in de help was dit onvindbaar).
Zou wel mooi zijn moest ik nu eindelijk eens iets kunnen doen met die DVD, dus any help ?
Bij mijn UT2004 Special edition zat er zo'n mooie DVD vol met video tutorials voor Maya, ik begin daar vol goede hoop aan, maar van in het begin loopt het mis.
Zij modeleren nml hun Dune Buggy op 3 achtergrondjes, één in X Y Z elk, maar leggen nergens uit hoe je dit moet doen, ze hebben het er gewoon al staan van in het begin. Toen heb ik het maar opgegeven aangezien dat wel redelijk essentieel was om een model te bouwen en ik niet vond hoe je dit moest instellen (ook in de help was dit onvindbaar).
Zou wel mooi zijn moest ik nu eindelijk eens iets kunnen doen met die DVD, dus any help ?
