Blanco
Legacy Member
Simpele vraag...
In CS3 is de palletstructuur volledig gewijzigd tov CS2. Op zich vind ik het niet slecht gedaan, alleen vraag ik mij af of er een manier bestaat om meerdere pallets tegelijkertijd open te laten staan.
Soms is dat wel handig (nodig), bv met de swatches en gradient pallet.
Ik heb al geprobeerd met SHIFT, ALT of CTRL in te houden maar dat doet niks. In de helpfunctie vind ik ook niks terug daarover
Ok, je kan ze er wel uitslepen zodat het een floating pallet word maar dat vind ik niet echt handig.
In CS3 is de palletstructuur volledig gewijzigd tov CS2. Op zich vind ik het niet slecht gedaan, alleen vraag ik mij af of er een manier bestaat om meerdere pallets tegelijkertijd open te laten staan.
Soms is dat wel handig (nodig), bv met de swatches en gradient pallet.
Ik heb al geprobeerd met SHIFT, ALT of CTRL in te houden maar dat doet niks. In de helpfunctie vind ik ook niks terug daarover
Ok, je kan ze er wel uitslepen zodat het een floating pallet word maar dat vind ik niet echt handig.

Het zou handig zijn moesten enkel de icons kunnen blijven staan, ipv het ganse panel, ik zou het vreemd vinden moesten ze daar niet aan gedacht hebben. Kans bestaat natuurlijk dat de panels elkaar overlappen, maar op zich kan je dat wel regelen. Je dockt de twee panels die je tegelijk wil openzetten ver uit elkaar.