FORZA M
Legacy Member
Hey, ik heb toegezegd om voor de school van mijn kleine zusje een CD-rom te maken met de foto's en verslagen van hun Sneeuwklasse in Oostenrijk. Ik heb dus gewoon een Oma-proof website gemaakt met dus voor elke dag een ander pagina met dus het verslag voor die dag, en onderaan een fotoalbum met de foto's van die dag. dit zit allemaal heel simpel in elkaar, maar ik betwijfel of het overgrote deel van de mensen door zal hebben dat ze die cd moeten "verkennen" en dan op Start.html moeten klikken om te beginnen. Daarom vraag ik me af of het op de één of andere manier mogelijk is om dit bestand automatisch te laten openen wanneer de Cd in de drive gestopt wordt, of wanneer je op de drive dubbelklikt?