JackM
Legacy Member
hoi
ik heb hier in men pa zen kast een doosje rembrandt pastelkrijtjes gevonden.
nu, ik heb al vele werken enzo gezien en dit lijkt mij een heel leuk medium om met te werken.
helaas heb ik nog nooit met pastelkrijt gewerkt
nu heb ik eens rap op google gekeken, maar daar vind ik meer werkjes dan eigenelijke uitleg en op school moet ek dat ook nie vragen want die helpen u toch niet met zulke dingen =/
nu was men vraag of iemand die weet hoe ja met pastelkrijt tewerk gaat en of handige tips heeft, dat eens zou kunnen zeggen.
dus eig gewoon de basis eig
tkomt mss was noobisch over, maar ne mens kan niet alles zomaar weten é
mvg jeroen
ik heb hier in men pa zen kast een doosje rembrandt pastelkrijtjes gevonden.
nu, ik heb al vele werken enzo gezien en dit lijkt mij een heel leuk medium om met te werken.
helaas heb ik nog nooit met pastelkrijt gewerkt

nu heb ik eens rap op google gekeken, maar daar vind ik meer werkjes dan eigenelijke uitleg en op school moet ek dat ook nie vragen want die helpen u toch niet met zulke dingen =/
nu was men vraag of iemand die weet hoe ja met pastelkrijt tewerk gaat en of handige tips heeft, dat eens zou kunnen zeggen.
dus eig gewoon de basis eig

tkomt mss was noobisch over, maar ne mens kan niet alles zomaar weten é

mvg jeroen
