Archief - Q: GoogleAdsense

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stancke

Legacy Member
Beste,

Sinds enkele dagen heb ik een blog (zie sig) en heb ik al +-400pageviews gehad. Nu, heb mij ook aangemeld bij GoogleAdSense om iets kleins te verdienen, je weet nooit:) Nu komt het: er zou nog niemand op die GoogleAds geklikt hebben onder die 400pageviews. Zelf heb ik weet van +-20 mensen die er al eens hebben opgeklikt, om eens te kijken hoe dat werkt enzo maar er komt gewoon niets bij.

Doe ik iets verkeerd?

Alvast bedankt:)

demon326

Legacy Member
Stancke zei:
Beste,

Sinds enkele dagen heb ik een blog (zie sig) en heb ik al +-400pageviews gehad. Nu, heb mij ook aangemeld bij GoogleAdSense om iets kleins te verdienen, je weet nooit:) Nu komt het: er zou nog niemand op die GoogleAds geklikt hebben onder die 400pageviews. Zelf heb ik weet van +-20 mensen die er al eens hebben opgeklikt, om eens te kijken hoe dat werkt enzo maar er komt gewoon niets bij.

Doe ik iets verkeerd?

Alvast bedankt:)

ik denkt dat het net als google analytics pas na 24 uur de stats van de vorige dag laat zien...

Stancke

Legacy Member
Mja, gisteren stond die op op 400 paginaweergaves en bij Aantal klikken op 2.

Is toch überweinig? Ik weet dat ik nog maar pas begonnen ben maar toch...

frenzal

Legacy Member
lijkt me niet zo gek, op hoeveel google ads klikt gij tijdens het surfen?

Frado2005

Legacy Member
idd, en er gebruiken vrij veel mensen adblock enzo. Ik zie ook die ads niet, enkel die google search box. Verwacht hier geen grof geld mee he

Stancke

Legacy Member
frado2005 zei:
idd, en er gebruiken vrij veel mensen adblock enzo. Ik zie ook die ads niet, enkel die google search box. Verwacht hier geen grof geld mee he

Nene, verwacht ik ook niet hoor. Toch zijn er mensen waarvan ik weet heb dat ze wél geklikt hebben gisteren/vandaag. Dit zou rond de 20-30personen moeten liggen, how come?

Cycloon

Legacy Member
Stancke zei:
Nene, verwacht ik ook niet hoor. Toch zijn er mensen waarvan ik weet heb dat ze wél geklikt hebben gisteren/vandaag. Dit zou rond de 20-30personen moeten liggen, how come?

Google weet fake clicks er wel uit te filteren. En als mensen enkel klikken en direct sluiten krijgt ge ook niks volgens mij. Als ge op 400 pageviews 20-30 clicks hebt dan gaat google ook wel doorhebben dat die fake zijn gemaakt enkel om u te sponsoren. Websites waarvan 10% van de bezoekers op de ads klikt komen zelden voor :p

Edit: Het kan trouwens ook zijn dat je ads hebt aanstaan van vrijwilligersorganisaties die gratis worden getoont als google geen passende betalende ads heeft :)

exxhal

Legacy Member
beste, 400 pageviews is niet slecht maar nu ook niet overdrijven hé.
Als je een site hebt waarvan 1% v/d bezoekers op een ad klikt mag je blij zijn denk ik.

Stancke

Legacy Member
exxhal zei:
beste, 400 pageviews is niet slecht maar nu ook niet overdrijven hé.
Als je een site hebt waarvan 1% v/d bezoekers op een ad klikt mag je blij zijn denk ik.

Joh, zelfs als ze niet klikken doe ik verder met m'n blog hoor:) Is gewoon een leuke extra binnen x-aantal maanden.

exxhal

Legacy Member
Wat ik eigenlijk bedoel is dat je pas kan vertellen wat er binnen is gekomen wanneer het ook effectief op je rekening staat.
En ja; ook wij kijken vanavond naar VTM.

Hourences

Legacy Member
I tried, en ge schiet er eigenlijk maar weinig mee op, dus ik stop er dan binnenkort ook maar weer mee. Ge wordt pas uitbetaald vanaf 100 dollar geloof ik, ik heb daar 1.5 jaar over gedaan om dat bedrag te bereiken, en ik heb daar 50 000 impressies voor nodig gehad mind you.

Het is het niet waard als ge geen heel erg populaire website hebt.

beton

Legacy Member
Ik weet niets over googleads, maar 'k heb even je blog bekeken en persoonlijk vind ik hem erg slecht geschreven. De informatie die je prijs geeft is ongetwijfeld erg nuttig, maar je zou echt wat op je taal mogen letten vind ik.

peacefull

Legacy Member
Het is inderdaad zo dat je het maar na een tijd op uw rekening komt te staan... Soms duurt het echt lang varieert heb ik al ondervonden...
Waarom zou je er mee stoppen? Als je zo veel tijd ervoor vandoen hebt dan heb je geen goede website, je kan makkelijk en snel een 400 dollar per maand verdienen als je aan een goede SEO gaat doen wat heel belangrijk is.

Jezter

Legacy Member
idd content gebonden,
post elke dat wrz en rapidshare stuff en laps ge zult ook wel 4000 views per dag hebben
dan adsense derop en juuhuhh ...

maar zijn we dan goed bezig?
ik ben der onlangs ook mee begonnen, maar puur vanuit SEO en de tech-kant van het verhaal. ... en om mn ei te leggen :)

www.sacreblue.be

Accordis

Legacy Member
Hourences zei:
I tried, en ge schiet er eigenlijk maar weinig mee op, dus ik stop er dan binnenkort ook maar weer mee. Ge wordt pas uitbetaald vanaf 100 dollar geloof ik, ik heb daar 1.5 jaar over gedaan om dat bedrag te bereiken, en ik heb daar 50 000 impressies voor nodig gehad mind you.

Het is het niet waard als ge geen heel erg populaire website hebt.

Probeer anders eens AdBrite, daar betalen ze uit vanaf 5 euro.
En het is betrouwbaar: ze registreren élke klik (wat je niet van andere advertising services kan zeggen!)

demon326

Legacy Member
Hourences zei:
I tried, en ge schiet er eigenlijk maar weinig mee op, dus ik stop er dan binnenkort ook maar weer mee. Ge wordt pas uitbetaald vanaf 100 dollar geloof ik, ik heb daar 1.5 jaar over gedaan om dat bedrag te bereiken, en ik heb daar 50 000 impressies voor nodig gehad mind you.

Het is het niet waard als ge geen heel erg populaire website hebt.

de vorige site die ik beheerde had ik adsense op het forum telkens na de eerste post gedaan :D, en dat bracht mooi op want op nog geen halve maand hadden we 25$ :)

PC_Freak

Legacy Member
Ken iemand die bijna 900 dollar heeft verdiend op een jaar, enkel met die AdSense. Grootte site? Gespecialiseerde site met artikelen, forums, enz (redelijk uniek in het Nederlands). Pageviews heb ik geen idee. Een gerucht is het niet, want heb zijn account gezien en die 900 is effectief uitbetaald geweest. Naar eigen zeggen heeft hij ook nooit mensen gevraagd te klikken op die ads (mag in feite ook niet, voor zover ik weet).

Je moet gewoon iets te bieden hebben op uw site, als er 1001 gelijkaardige bestaan waarvan de helft meer te bieden heeft dan moet je niet al te veel verwachten. Idem met die mensen die hun eigen kleine blog vol van die ads zetten.

Smokyke

Legacy Member
Soms verdien je er veel meer en soms niet het hangt wat af volgens grootte van de website, aantal bezoekers, plaatst van de ads, # ads, etc

Ik gebruik adsense niet meer want zoals hier al gezegd je hebt het geld maar als het op je rekening staat. Ik gebruik nu andere programma's.

blackrabbit

Legacy Member
Veel hangt ook af van de 'sector' waar uw site zich op richt... Sommige type ads betalen echt veel meer dan anderen..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan