Archief - Q: Goedkope photoshop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fergison

Legacy Member
Hallo
Ik heb gehoord dat je photoshop kan gebruiken voor €5 maar dan moogde maar een bepaalde hoeveelheid, x GB, photoshoppen. Dit leek me vrij interessant maar ik vind nergens info hierover vandaar mijn vraag of er hier iemand meer over weet?
Thnx alvast.

wouter_dc

Legacy Member
x # Gb photoshoppen? :p

Overlaatst stond hier wel ergens in een thread dat Adobe gratis versie (weliswaar enorm versimpeld) online heeft vrijgegeven (enkel voor basis foto bewerkingen) Maar dat is het wrs niet wat je bedoelt

dresse

Legacy Member
zou wel gat in de markt zijn... per project dat ge doet een tijdelijke licentie kopen... als ge u ni specialiseerd en alles een beetje zelfstandig doet zijn da echt veel programma's die ge moet kopen voor weinig er mee te doen... (af en toe webdesign opdracht, 3D opdracht, photoshop opdracht, illustrator opdracht...) Ge zijt al een fortuin kwijt aan licenties alleen...

Blanco

Legacy Member
das eerder een gat in uwe portomonee dan een gat in de markt. :)

Als ge nog student zijt kunt ge wel de student edition van PS CS3 kopen, dat is al een stuk goedkoper. Iets van een €150 dacht ik, tov €600 voor de gewone versie

SlashDotDash

Legacy Member
Blanco zei:
das eerder een gat in uwe portomonee dan een gat in de markt. :)

Als ge nog student zijt kunt ge wel de student edition van PS CS3 kopen, dat is al een stuk goedkoper. Iets van een €150 dacht ik, tov €600 voor de gewone versie

209€ voor de studenten editie. Daarmee heb je wel de volwaardige versie, je mag het enkel niet voor commerciële doeleinden gebruiken.

Fergison

Legacy Member
wouter_dc zei:
x # Gb photoshoppen? :p

Overlaatst stond hier wel ergens in een thread dat Adobe gratis versie (weliswaar enorm versimpeld) online heeft vrijgegeven (enkel voor basis foto bewerkingen) Maar dat is het wrs niet wat je bedoelt

Zou kunnen dat hij mb bedoelde, het zou me ook sterk verwonderen dat dit bestaat, maar gezien het een docent informatica was kwam het nogal geloofwaardig over.

En kweet dat PS CS3 Extended for students €200 maar leek me toch ook interessant

En dat microsoft dit bij office misschien gaat doen dat je per opgeslagen documentje 10 cent moet betalen maar je hebt wel office gratis... of toch zo goed als gratis... .

Conqie

Legacy Member
Ik vind die student licenties eigelijk nog veel te duur, 500 voor After Effects.. welke student geeft dat er aan als hij het nog niet eens voor andere doeleinde mag gebruiken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan