FurtiveDuck
Legacy Member
Beste,
Ik vroeg me af of het mogelijk is om in een gewone tabel een bolletje te gebruiken? Als ik op m'n toetsenbord kijk, zie ik bij de Control toets de mogelijkheid om zo'n bolletje te gebruiken, maar vergeef mij, ik weet de exacte toetsencombinatie niet. Misschien weet iemand van jullie dat?
Ik zou graag een klein menu willen maken die er als volgt uit ziet. ( Natuurlijk komt dit allemaal in een tabel. )
Home Bolletje Blabla Bolletje Blabla Bolletje Blabla
Een bolletje met opsomming maken is niet moeilijk. Ik zou graag weten of het mogelijk is om zo'n apart bolletje te maken?
Alvast bedankt.
Ik vroeg me af of het mogelijk is om in een gewone tabel een bolletje te gebruiken? Als ik op m'n toetsenbord kijk, zie ik bij de Control toets de mogelijkheid om zo'n bolletje te gebruiken, maar vergeef mij, ik weet de exacte toetsencombinatie niet. Misschien weet iemand van jullie dat?
Ik zou graag een klein menu willen maken die er als volgt uit ziet. ( Natuurlijk komt dit allemaal in een tabel. )
Home Bolletje Blabla Bolletje Blabla Bolletje Blabla
- <-- Zo'n bolletje.
Een bolletje met opsomming maken is niet moeilijk. Ik zou graag weten of het mogelijk is om zo'n apart bolletje te maken?
Alvast bedankt.

mighty handy!