Kowlier
Legacy Member
als ik mijn ftp op telenet probeer te openen, krijg ik een of andere domme foutmelding.
http://img315.imageshack.us/my.php?image=error29qz.png
iemand enig idee how to solve it? kzou graag wa stuff kwijrake op min ftp.
http://img315.imageshack.us/my.php?image=error29qz.png
iemand enig idee how to solve it? kzou graag wa stuff kwijrake op min ftp.