Dagmar
Legacy Member
He,
ik zou graag mij een fish eye camera aanschaffen.
Ik trek soms graag foto's , maar toch alleen met onze camera.
Nu dacht ik mss een NIKON ofzo te kopen, maar toen viel mijn oog op fish eye.
Ale, vind het echt iets hebben en zou er graag iets mee doen, en ik ga denk ik zo niet al te duur fototoestel kopen met een fish eye lens erop ofzo.
Nu dacht ik deze te kopen
http://shop.lomography.com/shop/
en rechts bij browse by product: Holga Fish Eye Set.
Nu wat vinden jullie ervan?
Heeft er iemand ervaring met zo'n fototoestellen?
Heeft iemand tips of ander fototoestel?
Dank bij voorbaat
ik zou graag mij een fish eye camera aanschaffen.
Ik trek soms graag foto's , maar toch alleen met onze camera.
Nu dacht ik mss een NIKON ofzo te kopen, maar toen viel mijn oog op fish eye.
Ale, vind het echt iets hebben en zou er graag iets mee doen, en ik ga denk ik zo niet al te duur fototoestel kopen met een fish eye lens erop ofzo.
Nu dacht ik deze te kopen
http://shop.lomography.com/shop/
en rechts bij browse by product: Holga Fish Eye Set.
Nu wat vinden jullie ervan?
Heeft er iemand ervaring met zo'n fototoestellen?
Heeft iemand tips of ander fototoestel?
Dank bij voorbaat
