idd, uitklapkamenu'tje hangt er beetje voor, maar ziet het nog just staan dat er 16bit staat boven het kaderke
...fout die velen maken. dan zien ze daar 8bit en 16bit staan en denken ze "woehoe, 16 is veel beter want das hoger, laten we het op 16 zetten" en dan merken ze ineens dat de filters niet werken...