redsnake
Legacy Member
hey
ik wil me graag gaan bezig houden met fotografie. Nu heb ik is wat zitten zoeken naar wat toestellen en DMC-FZ18EG-K panasonic(http://www.panasonic.be/servlet/PB/menu/1260617_l6/index.html) leek me wel een goed toestel.
Ik wil zeker nog geen te duur toestel kopen en moet ook gebruiksvriendelijk zijn.
Kunnen jullie mij wat tips geven over op wat ik zeker moet letten of jullie ervaring met dit toestel. of met andere toestellen...
Dan zoek ik ook een soort van info site waar je info vind over hoe je bepaalde speciale effecten met je fototoestel kan creëren.
in feite gwn info over fotografie
een beetje ongestructureerde post maja hoop dat jullie me kunnen helpen.
ik wil me graag gaan bezig houden met fotografie. Nu heb ik is wat zitten zoeken naar wat toestellen en DMC-FZ18EG-K panasonic(http://www.panasonic.be/servlet/PB/menu/1260617_l6/index.html) leek me wel een goed toestel.
Ik wil zeker nog geen te duur toestel kopen en moet ook gebruiksvriendelijk zijn.
Kunnen jullie mij wat tips geven over op wat ik zeker moet letten of jullie ervaring met dit toestel. of met andere toestellen...
Dan zoek ik ook een soort van info site waar je info vind over hoe je bepaalde speciale effecten met je fototoestel kan creëren.
in feite gwn info over fotografie

een beetje ongestructureerde post maja hoop dat jullie me kunnen helpen.