blaZe
Legacy Member
http://www.d-vw.com/D_Joiner/d_joiner_cubic_stitch.jpg
Met de deur in huis vallen en me richten tot wie verstand heeft van zaken ivm fotografie.
Link hierboven is zowat wat ik wil bereiken. Nu zegt mijne linkerteen al direkt dat het niet zo eenvoudig gaat zijn met een vrijwel standaard digitale camera. (zit nog met een sony F828...)
Welke lens heb ik nodig? Breedhoek? Zijn daar verschillende type's in / grootte's in? Of moet ik richting fish-eye gaan...
Wie kan me een beetje in de goede richting pushen. (geregistreerd op belgium digital maar het duurt precies nogal wa vooraleer mijn account active is...)
Wie heeft het materiaal en kan zulke samenstellingen maken? (als je in de buurt woont en me even wilt tonen/helpen - appreciated!)
dank alvast, en gelijk mijn beste wensen voor 2008
Met de deur in huis vallen en me richten tot wie verstand heeft van zaken ivm fotografie.
Link hierboven is zowat wat ik wil bereiken. Nu zegt mijne linkerteen al direkt dat het niet zo eenvoudig gaat zijn met een vrijwel standaard digitale camera. (zit nog met een sony F828...)
Welke lens heb ik nodig? Breedhoek? Zijn daar verschillende type's in / grootte's in? Of moet ik richting fish-eye gaan...
Wie kan me een beetje in de goede richting pushen. (geregistreerd op belgium digital maar het duurt precies nogal wa vooraleer mijn account active is...)
Wie heeft het materiaal en kan zulke samenstellingen maken? (als je in de buurt woont en me even wilt tonen/helpen - appreciated!)
dank alvast, en gelijk mijn beste wensen voor 2008


(stond daar onder een soort van luster)
...