oxS
Legacy Member
Ik ben een gelegenheidsfotograaf, feestjes en stuff, hiervoor had ik een normaal toestel maar nu heb ik gekozen voor een iets uitgebreider toestel (hp photosmart R717) en zo soms neem ik dit toestel mee naar de (zaal)voetbal om foto's te nemen, maar mijn foto's vallen beetje bewogen uit, ook toen ik op coldplay foto's wou nemen, maar moest toen te hoog waardoor ik vrij onstabiel stond.
Nu is mijn vraag: is het voldoende om mijn 'mode' op actie te zetten, moet ik mijn sluitertijd veranderen, andere zaken ? moet ik eerst scherpstellen of gewoon direct klikken, als de foto's bewogen zijn, is het dan mijn schuld (niet stabiel) of omdat de spelers zo hard bewegen ?
Nu is mijn vraag: is het voldoende om mijn 'mode' op actie te zetten, moet ik mijn sluitertijd veranderen, andere zaken ? moet ik eerst scherpstellen of gewoon direct klikken, als de foto's bewogen zijn, is het dan mijn schuld (niet stabiel) of omdat de spelers zo hard bewegen ?
