chRonzii
Legacy Member
Ik moet dus voor mijn tante een reisfilmpje maken, dit is ondertussen gebeurd,
met behulp van powerdirector , sony vegas en andere software heb ik dus een tamelijk nice 3u40min durend filmpje ineen geknutseld
ik wil dit graag branden op DVD (4.7GIG)
De vraag is, hoe pak ik dit best aan? zet ik het project om naar .AVI? zoja welke instellingen? heb al eens ge-export, ik kwam uit met een filmpje van 900MB met als resultaat gameboy graphics.
Enige Advice?
mvg, Wim T.
met behulp van powerdirector , sony vegas en andere software heb ik dus een tamelijk nice 3u40min durend filmpje ineen geknutseld
ik wil dit graag branden op DVD (4.7GIG)
De vraag is, hoe pak ik dit best aan? zet ik het project om naar .AVI? zoja welke instellingen? heb al eens ge-export, ik kwam uit met een filmpje van 900MB met als resultaat gameboy graphics.
Enige Advice?
mvg, Wim T.
tis dringend !