NeoCC
Legacy Member
hoi mensen , ik zit weer in de knoop me een progje
ik heb een database beveiligt me een paswoord , nu ik wil mijn progje runnen in VB , krijg ik de melding incorrect pwd .
kan ik op een of andere manier mijn paswoord ingeven met een comment , of mijn DB op een andere manier beveiligen (DB is een acces DB btw) , zoda ni iedereen aan die files kan prutsen?
ik heb een database beveiligt me een paswoord , nu ik wil mijn progje runnen in VB , krijg ik de melding incorrect pwd .
kan ik op een of andere manier mijn paswoord ingeven met een comment , of mijn DB op een andere manier beveiligen (DB is een acces DB btw) , zoda ni iedereen aan die files kan prutsen?

