Unzip Attack
Legacy Member
Hello, tis m'n eerste keer dat ik op PDA een applicatie maak, daarmee dat ik het een beetje gestructureerd wou aanpakken. Ik zit met volgend "probleem" :
ik heb een programma met meerdere nieuwe "views" (forms ofzo) waarin telkens dus andere elementen worden getoond. Op PocketPC heb je tevens onderaan zo een mooi "MainMenu"-tje...
Nu mijn "probleem", ik had gedacht dit aan te pakken door verschillende forms te maken, voor de MainMenu een apparte klasse te maken en die simpelweg aan te roepen wanneer de forms aangemaakt worden. Telkens wanneer 1 form een ander form aanroept, het ene hiden (of closen) en het andere showen... Dit blijkt allemaal zonder problemen te werken, maar het jammere aan deze oplossing is dat je de menu's niet meer "gui" gewijs kan aanmaken en aanpassen.
Mijn vraag is eigenlijk of dit de "standaard" manier is om zoiets aan te pakken op pocketPC of wordt er meestal gebruik gemaakt van verschillende panels of nog iets anders ?
Alvast bedankt !
ik heb een programma met meerdere nieuwe "views" (forms ofzo) waarin telkens dus andere elementen worden getoond. Op PocketPC heb je tevens onderaan zo een mooi "MainMenu"-tje...
Nu mijn "probleem", ik had gedacht dit aan te pakken door verschillende forms te maken, voor de MainMenu een apparte klasse te maken en die simpelweg aan te roepen wanneer de forms aangemaakt worden. Telkens wanneer 1 form een ander form aanroept, het ene hiden (of closen) en het andere showen... Dit blijkt allemaal zonder problemen te werken, maar het jammere aan deze oplossing is dat je de menu's niet meer "gui" gewijs kan aanmaken en aanpassen.
Mijn vraag is eigenlijk of dit de "standaard" manier is om zoiets aan te pakken op pocketPC of wordt er meestal gebruik gemaakt van verschillende panels of nog iets anders ?
Alvast bedankt !