Archief - [PROG]java vanalles

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bontus

Legacy Member
http://users.fulladsl.be/spb14049/Java/
zowat vanalles in java dat ik geschreven heb. (behalve sudokuspoiler)
interessant is SC.java (handig voor de managerzone spelers als je ze wil beoordelen)
ELO.java heb ik vandaag geschreven het bootst het ELO ranking principe na.
ik ben GEEN programmeur.

Da Turtle

Legacy Member
geen programmeur, maar wel 1e jaar burgerlijk inginieur student aan Ugent?

killgore

Legacy Member
reteiP zei:
ik ben GEEN programmeur.
:wtf:
ik hoop da ge van opleiding bedoelt.

Ziet er vrij poper uit imho.

Soms wat kleine foutjes en rare constructies, zoals:
Code:
		Random rand = new Random();
		boolean horizontaal=true;
		int xcoord, vcoord;
		int will = rand.nextInt(2);
		if(will==1) horizontaal=false;
                if(horizontaal) ...
ik snap niet waarom je met will EN horizontaal werkt en dan ook met xcoord en vcoord :s, wees consistent-> xcoord, ycoord of vcoord, hcoord.

Voor de rest: wat ek van de code zie ziet er meestal goed uit & deftig gebruik makend van oop, nice work :).

Btw: als ge met eclipse zou werken: stel uw code-stijl in en druk op ctrl-shift-f als een document gereed is, dan gaat hij dingen deftig formatteren, als je bv. wat zaken vlug vlug hebt getypt.

edit: ik ben 1e jaar IR ugent, en kherken toch nie onmiddelijk opdrachten :p. Hoewel da soduko ding na et schijnt examevraag was.
edit2: doeje gij burgerlijk Turtle?

Dj Vince

Legacy Member
knap de bedoeling van uw post niet echt...?

Is't de bedoeling dat we uw progskes checken op syntax?
Of de stuctuur beoordelen?
Of moeten wij u respect tonen voor het schrijven van die progjes, vermits je geen programmeur bent?

Krueger

Legacy Member
Da Turtle zei:
geen programmeur, maar wel 1e jaar burgerlijk inginieur student aan Ugent?
Het is niet omdat je burgerlijke studeert, dtat je goed kan programmeren. Of doel je ergens anders op?

Bontus

Legacy Member
De bedoeling van men post is uihm... niets eigenlijk en ik doe feitelijk industrieel ingenieur. Straks heb ik examen java. (waarschijnlijk de laatste keer dat ik java zal zien ooit)
Tijdens het jaar heb ik verschillende opdrachten gebundeld op men webspace, was vrij handig om thuis nog wat verder te oefenen, of voor mensen die het labo op een later tijdstip hadden dat ze wat inspiratie hadden. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan