Archief - [PROG]java Eclipse profiler (TPTP)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

killgore

Legacy Member
Dunno of iemand hier ervaring mee heeft, maar mijn profiler service wilt niet meer starten.

Service geïnstalleerd onder naam profiler, ik doe 'net start profiler', launching failed & specifik error 0 teruggekregen (wat niets zegt).

Heeft toch al even goed gewerkt, snap niet wrom het nu ineens tegenpruttelt. Ik heb deze fout al eens eerder gekregen, maar dat was omdat ik een profiling session verkeerd had afgesloten en er ergens een java.exe instantie aan het zotdraaien was :p, dat is dus nu niet zo.

Ook acserver.exe of raserver.exe handmatig opstarten doet niets (de programma's exiten gewoon zonder iets van foutmelding).

Gezien ik een vrij belangrijk werk aan het optimaliseren ben is die profiler vrij essentieel.

foutmsgs (waarmee je toch wrsch niets bent, maar anders wordt er toch maar naar gevraagd):
Code:
C:\apps\profiler\bin>net start profiler
The Profiler service is starting.
The Profiler service could not be started.

A service specific error occurred: 0.

At last: het is dus de profiler die bij de ptpt zit (heb die apart geinstalleerd, da automatisch gedoe werkte langs geen kanten).

edit : er luistert atm ook niets op 10002 of 10006, daaraan kan het ook niet liggen.

Bavo aka Joske

Legacy Member
Dit is eentje die je zelf zal moeten oplossen :) Voor de rest profilers genoeg in de java-wereld.

killgore

Legacy Member
Bavo aka Joske zei:
Dit is eentje die je zelf zal moeten oplossen :) Voor de rest profilers genoeg in de java-wereld.

gohja, tis gewoon een monitor, en genoeg is relatief hoor, opensource is er vreselijk veel crap te vinden. TPTP platform geeft u zeer duidelijk, relatief snel & geïntegreerd in uw IDE uw resultaten :p. Ik heb pakweg nog de netbeans Profiler ook direct voor handen, ma netbeans trekt op geen zak.

Ik stel de vraag maar gezien deze zaken nog niet echt 100% stabiel zijn en mensen mssch ervaring kunnen hebben met redenen wrom het crasht ;). Ik weet wel dat als het conflicterende processen ofzo zijn ik het zelf mag uitzoeken :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan