Fartman
Legacy Member
Ik heb dus 2 javaprogrammatje omgezet naar 2 .exe files via een javalauncher
Ik heb nu een hoofdvenster gemaakt met 2 buttons, en via deze buttons zou ik elk van deze .exe files willen openen.
Iemand een idee hoe dit te doen? Dus via een button in een java-applicatie, een .exe bestand te starten.
alvast bedankt
Ik heb nu een hoofdvenster gemaakt met 2 buttons, en via deze buttons zou ik elk van deze .exe files willen openen.
Iemand een idee hoe dit te doen? Dus via een button in een java-applicatie, een .exe bestand te starten.
alvast bedankt

