IceSkull[BE]
Legacy Member
hallo, even een klein, dom vraagje: ik kwam onlangs in deze code tegen
namespace d3d
{
//statements..
}
in mijn vorige programma's gebruikte ik altijd het volgende statement:
using namespace std;
maar wanneer ik nu aan het begin van het programma volgend statement invoer:
using namespace d3d;
krijg ik deze foutmelding:
error C2871: 'd3d' : a namespace with this name does not exist
namespace d3d
{
//statements..
}
in mijn vorige programma's gebruikte ik altijd het volgende statement:
using namespace std;
maar wanneer ik nu aan het begin van het programma volgend statement invoer:
using namespace d3d;
krijg ik deze foutmelding:
error C2871: 'd3d' : a namespace with this name does not exist