Archief - [PROG][C#] publishen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MacK

Legacy Member
Hoi, ik heb dus een test-spelletje gemaakt in C# met Visual Studio C# express.. Maar wat heb je er aan als je het niet aan anderen kan tonen.. Het wil maar niet starten als ik via die 'publish' knop een setup maak..

Kan iemand me uitleggen, hoe ik m'n spelletje (dat perfect werkt als ik het compileer met F5) bij iemand anders kan doen werken..

*edit* kheb m'n hele project-map van in VS 2005 even online gegooid. K denk niet dat iemand dit zal willen 'stelen' ofzo :p

het is dus een semi-probeersel van Pong , maar tis nog verre van af. Hierin test ik gewoon allerlei dingen.
http://users.pandora.be/CrackNuT/Pong.rar

messiah´

Legacy Member
Als je op publish klikt start je programma ook niet. Ga eens kijken in bin\Release.

Werkt trouwens perfect hier.

MacK

Legacy Member
als ik op de exe in bin\release klik dan werkt het ook hier.. Maar kan je eens proberen om de bestanden in die map even in een andere map te steken (bvb bureaublad\pong) en of het dan ook werkt. Dus enkel die van in bin\release... bij mij werkt dit ook, maar bij een vriend niet (proefkonijn :) )

Misschien ligt het prob bij hem dan.. Of niet?

*edit* trouwens bedankt al voor de moeite.
Ik kijk morgen wel eens verder naar deze thread, nu ga ik slapen.

MacK

Legacy Member
geen idee :) .. Hij zei van wel, maar .net 1.1 of 2.0 is natuurlijk niet hetzelfde... Daarom dat ik het hier vraag :)

Maar euh, weten jullie hoe het zit met die publish knop? dat werkt langs geen kanten bij mij.

Dan maakt die zo'n installer, en die installeert daadwerkelijk iets (staat zelf tussen software in configuratiescherm) maar als ge op de snelkoppeling in het startmenu klikt dan gebeurt niets :s ... Dat zou toch moeten werken, niet?

*edit* uit curiositeit, wat vind je van deze versie van pong al? :) ... Tis verre van af, maar euh, ziet het er deftig uit? ... met de pijltjestoetsen beweeg je op en neer.

messiah´

Legacy Member
MacK zei:
*edit* uit curiositeit, wat vind je van deze versie van pong al? :) ... Tis verre van af, maar euh, ziet het er deftig uit? ... met de pijltjestoetsen beweeg je op en neer.
't Is zeker en vast speelbaar. Misschien aanpassen zodat speler 1 met pijltjestoetsen speelt en speler twee met 'zqsd' ofzoiets.

MacK

Legacy Member
dankje, heb trouwens speler 2 al enabled, maar kan nu ook vs Ai .

Kmoet zeggen, kbegin dat OOP toch echt aangenaam te vinden. Kbedoel, ik heb mijn klasse ball en player (nog niet perfect oop maar kom) , en in mijn form heb ik in 1,2,3 een spel gemaakt door een paar instanties van die klassen te maken en hier en daar wat toetsen in te stellen...

Volgend project (na voltooing Pong): missilecommand(atari klassieker!) :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan