Qualistor
Legacy Member
Hellow,
ik ben wat aan het experimenteren in visual studio C++ 2005, en ik probeern een LCD schermpje aan te sturen via m'n compoort. De sturing zelf zit al bij het LCD schermpje, enige wat ik moet doen is dit sturen via m'n com poort. Maar daar zit nu het probleem.
Ik heb iets gemaakt, maar ik krijg het maar niet op m'n LCD'tje, iemand die ergens een fout ziet?
bovenaan gebruik ik
en
en bij m'n button handler gebruik ik dit
het debuggen enzo geeft geen fouten
alvast bedankt!
groetjes
ik ben wat aan het experimenteren in visual studio C++ 2005, en ik probeern een LCD schermpje aan te sturen via m'n compoort. De sturing zelf zit al bij het LCD schermpje, enige wat ik moet doen is dit sturen via m'n com poort. Maar daar zit nu het probleem.
Ik heb iets gemaakt, maar ik krijg het maar niet op m'n LCD'tje, iemand die ergens een fout ziet?
bovenaan gebruik ik
Code:
#include <iostream>
Code:
using namespace System::IO::Ports;
en bij m'n button handler gebruik ik dit
Code:
private: System::Void button1_Click(System::Object^ sender, System::EventArgs^ e) {
SerialPort^ sp = gcnew SerialPort("COM1", 9600, Parity::Odd, 8, StopBits::One);
sp->Open();
sp->Write("tekstje");
sp->Close();
}
het debuggen enzo geeft geen fouten
alvast bedankt!
groetjes