pipopower
Legacy Member
Ik heb veel liedjes op mijn pc en ik vind dat nogal irritant dat iTunes (of een andere programma) de titel niet toont zoals ik mijn liedje genoemd heb, het toont altijd wat er in "Details" staat bij elke lied.
Wat ik nu graag zou willen doen is eigenlijk met een batch (of iets anders) dat automatisch laten doen ipv dat ik bij elke lied dat zelf moet veranderen maw dat die batch de artiestnaam en de titel apart kopieert en dan plakt in het respectievelijk vak in "Details"
"Artiest - Titel"
Details:
Titel: Titel
Artiesten: Artiest
Kan er hier iemand mij daarbij helpen, aub?
Of bestaat er al zo'n programma?
Greetz
Randy
Wat ik nu graag zou willen doen is eigenlijk met een batch (of iets anders) dat automatisch laten doen ipv dat ik bij elke lied dat zelf moet veranderen maw dat die batch de artiestnaam en de titel apart kopieert en dan plakt in het respectievelijk vak in "Details"
"Artiest - Titel"
Details:
Titel: Titel
Artiesten: Artiest
Kan er hier iemand mij daarbij helpen, aub?
Of bestaat er al zo'n programma?
Greetz
Randy

